[eibar] Pirritx, Porrotx eta Beistegitarrak

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
Al, Urt 14, 08:28:21, CET 2008

Eneko Astigarraga(e)k dio:

> Argazki honetan ikusten da eskultura horren maketa, Marinaren atzean
> dagoena: http://tinyurl.com/3aj65o
>
> Ez dakit seguru, baina uste dut Azitaineko rotondan ipintzea zela asmoa ...

Untzaga plazia eta udaletxia konpontzen ziharduen bittartian,
zurrumurrua egon zan Eibarren, Untzaga erdixan eskopeta be ipini bihar
ei zebela.

Azkenian kurutze haundi bat marraztu zeben lurrian.

asier