[eibar] Aukera galduak (Lehen: Pirritx, Porrotx eta Beistegitarrak)

Josu Mendicute josu a bildua eibar.org
Ast, Urt 17, 08:53:49, CET 2008

Gaur arratsaldeko 7etan, Arma Museoaren urteurrena dala ta, Iñaki Uriarte
arkitektuak hitzaldixa emon bihar dau: "'La industria, fábrica del paisaje",
eta El Correon irakurri neike: "califica de «hecatombe» la pérdida de Alfa"
*http://tinyurl.com/32otdc
*Josu.*
*