[eibar] Real Sociedad - Eibar

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
As, Urt 29, 09:13:14, CET 2008

Kaixo Bertoko:

Beno, kamiseta berde eta horia historikoa da, esaten dutenez 1903an
Realaren aurrekari izandako talde batek erabilitakoa. Datu bat da
hori. Niri, gainera, gustatu zait.

Txinakoa ikusteko dago, baina Badiolari ezin zaiola ezer sinetsi argi
geratu zait: Badiola Suntsiketak izeneko post-a irakurri.

Iturri.