[eibar] Tassotti gudari

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
As, Uzt 8, 16:45:21, CEST 2008

Kaixo:

Tafaneran, Kataluniako Zabaldu.com zerbitzua, irakurri nuen zenbait
katalanistak gaizki hartu duela Xavi jokalari katalanak Colon plazan
botatako Viva España! hura.

Hona hemen lotura. Barruan purrustadaz aparte, Cuatro kateak botatako
irudiak youtuben.

http://www.directe.cat/punt-de-mira/xavi-viva-espana-8184

Zer nahi duzue esatea, ez da hainbesterako Xavi Hernández-ena.

Iturri