[eibar] Merkadillua Txantxa-zelaixan eta Untzagia libre !

Josu Mendicute josu a bildua eibar.org
Iga, Uzt 13, 02:19:42, CEST 2008

Ez naiz eurekin sartu. Nik bai, badauzkat lagunak Rugby taldean, eta onena
desiatzeaz gain, gustura lagunduko nieke nire eskuetan egon daitekeenean.
Untzagaren erabilpenaz eta herriko ekitaldien kokapenaz ditudan ideiak
azaleratzea ez da, inondik inora, Eibar Rugby taldekoekin sartzea.
Gabon,
Josu.