[eibar] herri galdeketaren legearen inpugnazioa

ander ander a bildua eibar.org
Ast, Uzt 17, 07:26:18, CEST 2008

"atzo argitaratutako Legea meriendatu egingo dutela." je je, asko gustau
jata irudi hori Elena.
Imajinatzen ditxut "leguleyo" guztiak mahai baten bueltan serbilletia
lepuan eta eskuetan kubiertuak ditxuela...Lex sed lex kristalezko
edalontziak !

Ander Arroita

Imanol Trebiño(e)k dio: