[eibar] itsasaldi taula fidagarri bat?

oier gorosabel larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Or, Uzt 18, 00:08:27, CEST 2008

Bertokok:
Bi   ditut,    Erakunde  ezberdinetakoak.
Euretariko baten egileak,  teoria    politak   ditu idatzita, ikurrinaren
eta Nepaleko ikurraz.
Nora bialdu   behar   da, itsasaldi taula?

Oierrek:
Konpondu juat Bertoko, dana dala eskerrikasko eskintziangaittik.

Ez nekixan ni herri batetik bestera orduak hainbeste aldatzen ziranik (eskerrikasko Amatiño). Normala taula guztiak desbardin agertzia. Eta gaiñera Greenwich orduekin. Tira, ez ahal gaittu mariak islan harrapauko behintzat... ;-)

Hamen nago idazten barriro, Nikola zamatik txintxilizk. Afarixa prestau dot, katxarro hots nabarmenakin, musikia ipiñitta dakat, Anekin berbetan egon naiz a voz en grito (ohian dago gaixua, asko daka deskantsatzeko), dana umia ijittuen  modura trapuan txintxilizk, eta esnatu be ez da egiñ mutikua. Kuman sartu ahal izango neuke, baiña hainbeste gustatzen jata halan eruatia... ;-) ¡Aprobetxau bihar, oin pisu gitxi dakala!

--
***
Oier Gorosabel Larrañaga