[eibar] Mondegreen, Merriam-Websterren

Or, Uzt 18, 11:18:58, CEST 2008

Zerrenda honekin barre mordua egin izan dittut. Baiña barre gehixen
Mondegreen hórrekiñ egin neban barre. Algaraka!
Sanfermin hónetan nre mondegreena:
Bizitza guztian kantatzen: A San Fermin venimos por ser nuestro patroooon!
Eta ez naiz, ba, konturatu "pedimos" dala? Nik santuan irudixan aurrian
ikusten nittuan, bertara juanda......
Berrogei urte eta gero hau!
leire