[eibar] Durangoko kartel matxista

Ost, Aza 12, 16:29:31, CET 2008

Uste dot hanka sartze galanta dala. Kartela ez da matxista, iņundik iņora be
ez. Nik gizonezko bat ikusten dot argi (Mintxo komitkietakua hain zuzen be,
Arroitan antiojuekin!)
Nere ustez bisibilidadia da kontua. Kartel eta iragarki askotan gizonak
baiņo ez dira agertzen, eta ondo eristen detst esati: Aizue, geu be, andork
existitzen gara!
Txapela, gizonen ikurra da. Neretako argi dago, nahitta alarde parekidian
erabili, txistularixak jantzi edo munizipalen uniformia izan. Gure jantzi
tradizionalian benetan deseberditzen gaittuana, inguru bestietatik, buruko
paiņelua da. Eta uste dot reibindikatzeko sasoia be badala!
Bestetik, Mari Domingin Fuera!!!! Olentzero seguru mutilzaharra dala!!!
Mari Domingin asmatziak ez dau bikote tradizionalan alde egitten? Olentzero
ezin da promiskuoa izan, edo bakartixa, edo......homosexuala?
Ba hori!
leire, feminista