[eibar] Irakurri gehiago aukeria

oier gorosabel larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Al, Ots 2, 21:21:04, CET 2009

Arrateko Ama:

Erantzun ez destan arren, ikusi dot borondate onez berorren kerubin eta
serafiñen bittartez "irakurri gehixago" aukeria aktibau destala.

Oin ostera lotsatuta, bihotzez damututa, zilizioz hazkuretuta,
belaunikoz jartzen naiz berorren aurrian "donde digo digo digo Diego"
otoitzia errezatzeko.

Blogan tripetan begiratuta, konturatu naiz-eta, ez dakatela aukeratzeko
aukerarik -antxiñan eibarorgen lehelengo blog sistemiakin gertatzen zan
modura-. Eta oindik aurrera, "sarrera" testu motz hori agertuko
litzakela bakarrik blogan portadan, BETI. Eta hori zatarra dala, irudi
barik-eta. Beraz, bixetako bakarra aukeratu biharra badago, nahixago dot
lehengo modura jarraittu. Eta berorri nere barkamena eskatziakin batera,

ZERA ESKATU NAHI DETSAT

"Irakurri gehiago" aukeria desaktibatzia.

Eskerrikasko.

O.

oier gorosabel larrañaga(e)k dio:

__________ Información de NOD32, revisión 3816 (20090201) __________