[eibar] Kontuz izenburuekin (lehen: Ez zait gogortzen)

As, Ots 3, 11:33:30, CET 2009

Baiña onena, Gari, gmailen izenburuak negritan datozela eta onduan mezuan
hasieria. hortaz, nik ez detsat erreparau lelehenguan txistiari. Ez
gogortziana neri be pasau jatalako, eta hain da frustrantia.....
Ia gogrtzen jatzun!
leire