[eibar] Ikasi eta estudiatu

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
As, Ots 3, 14:05:22, CET 2009

Niretzat:
            Irakatxi – ikasi, (dena)
Estudiar (Analizar) proyecto:  PROIEKTOA BEGIRATU, GAINBEGIRATU
Estudiar situación :_ Egoera aztertu, ikuskatu
Hitz horren bueltan bururatu zaizkidanak

Aupa batzorde aholkulari linguistikoko lagunok,
Facebook-en egoera "Estudiatzen" jarri dut eta iritsi zait lagun listo
bat esaten ia nik euskara badakidan, ikasi esaten dela. Nik, baina,
ikasi erabiltzen dut gaztelerako "aprender" esateko. Egunero ikasten
ditut gauzak, askotan esfortzu haundirik egin gabe ere.

Estudiatu, baina, azterketa bezperetan baino ez dut egiten: ikasketa
"boluntario" bat liburuen gainean (edo liburuak gainean) egiten dudana.
Estudiatu aditza erabiltzea gustatzen zait, eta oker baldin balego,
jakin nahi nuke, nahiz eta seguraski erabiltzen jarraituko dudan.

Nola esan gaztelerako "estudiar" euskaraz? Niretzako "ikasi" zeozer
zabalagoa, irekiagoa da.
josu.