[eibar] Ikasi eta estudiatu

As, Ots 3, 17:02:59, CET 2009

Ikasi estudixau baiņo zabalagua da, ez dago dudarik. Baiņa "estudiar"
"ikasi" be esango neuke.
"Ikasten" jartzen badozu, jentiak "estudiando" aittuko dau.
Estudiatzen jarri nahi badozu be...
Hori bai, neretako estudixatzen da enpollatzen; hau da, liburu aurrian
esamiņian bezperan.
Zuk gura dozuna
leire, estudiante ez, baiņa tunante bai