[eibar] Arrateko apaizan eta bere monagilloan izenak

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ast, Ots 5, 07:25:41, CET 2009

Imanol Trebiño(e)k dio:
>     Urte eta urtetan Arraten izandako apaiza ze izen zakan? Don Pedro?

> (hori Amañakua zan, baina Arratekuak izen bera?) eta harekin batera
> urte asko eta askotan izandako monagilloan izena? hau be nahiko
> zaharra, seguruenian bixak hilak.
>         Trebi.

Serafin
Nere aurretik emon deuek Arrateko Don Pedro abadian barri: Pedro
Gorostidi. Hil zuan.
Sakristaua Kantabriakuen senittartekua zuan. Jose jakuan izena. Bi bidar

pasatzen juan elixan poltsia, aldi bakotxian ze destino zeukan poltsa
diferentia. Elenak esan daben moduan, neuk be entzunda jaukat, ez larri
baiña Otaola inguruan zaurittu ete eban ETAk jarrittako bonbaren batek
Eibarko Ospittalian hil zuan (ez bonbian eragiñez).

Serafín , nik ere Jose kantabriakuen senitarteko ote zen errezeloa
banuen,  euk ondo argitu diak orain, gogoan dut bere irudia Cantabria
zaharrian, bazuen izengoiti bat eta ez naiz gogoratzen ia norbaiteri
burura datorkion.

Harpidetza eteteko, bidali mezua hona:
Eibartarrak-request a bildua postaria.com

__________ Información de NOD32, revisión 3828 (20090205) __________

http://www.nod32.com