[eibar] spam politikoa

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Or, Ots 6, 06:57:32, CET 2009

robot a bildua redparalecambio.org helbidetik

eibar.org-era propaganda politikoa heldu da... Ez da lehena, eta beste
batzuk etorriko direla ematen du. Jasotzaile zerrenda batean jarri
gaituzte baimenik gabe. Azpian ohar hau dakar... ez dakit guztiz
zuzena den. Legearen arabera baja emateko eskubidea dugula... hombre,
nik uste dut alderantziz dela, legearen araberan ezertan eskatu gabe
alta ez emateko eskubidea dudala...

argibiderik bai?

----

Este email está dirigido a eibar a bildua eibar.org. De acuerdo con la Ley
34/2002, de 11 de julio, de Servicios de la Sociedad de Información y
de Comercio Electrónico te informamos de que si no deseas volver a
recibir comunicaciones nuestras, puedes darte de baja.
Mezu hau eibar a bildua eibar.org helbidera bidalia izan da. Informazioaren
Gizarteko Zerbitzuei eta Merkataritza Elektronikoari buruzko
Uztailaren 11ko 34/2002 Legearen arabera, ez baduzu horrelako mezurik
jaso nahi, baja har dezakezu.