[eibar] spam politikoa

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Or, Ots 6, 07:30:35, CET 2009

argibiderik bai?

Informatikak baditu bere "efecto sekundarioak".
Nik azpaldi " 5 botere faktikoa izendatu nuen".
SPAMak modu askotakoak daude, denak "herraminta" berean oinarrituak.
Nik benetan gorrotatzen dudana gaur arratsaldean nire etxean gertatuko
dena: jai izan, aste osoa pasata gero neka neka eginda bakarrik
lasai-lasai egoteko aukera izan, musika pixka bat entzunez...
eta apostua baietz telefono dei bat (gutxienez) jaso...
abots sudamerikarra...,
"mekagŁen sos °°°"
zutu egiten nok,
nire erantzun normalena ez dudala telefonoz erosten,
hasieran ez zitzaidala telefonotik horrelan deitzea gustatzen, are ta
gutxiago "zu" bezelako gutxi ordaidutako langile bat izanez gero, bainan
luzeegia izaten zen langileari arrazoiak ezplikatu beharrak, enpresaren
aurkako iritzia zela adierazteko, orain edukasioz (eta amorrazioz
bornean) goiko erantzuna berbetan hasi baino lenuago eta amaneran
"barkatu bainan moztera noa"

mundo binarioaren desabantailak