[eibar] spam politikoa

Or, Ots 6, 14:58:31, CET 2009

Gaizki irakatsi ote didate?

Nik uste nuen I. sekzioko 20. artikulukuko 1.d puntuan, jasotzeko *askatasunak
*inplizituko dakarrela ez jasotzeko askatasuna.
*
"1. Se reconocen y protegen los derechos:*

*d. A comunicar o recibir libremente información veraz por cualquier medio
de difusión. La Ley regulará el derecho a la cláusula de conciencia y al
secreto profesional en el ejercicio de estas libertades."*
Jasotzeko *askatasunak *inplizituko dakarrela *ez jasotzeko askatasuna*.

Hala ere, orain irakurriz, *información veraz* dio, eta hau propaganda da,
beraz, bale, igual kontzeptuak nahastu ditut...

Zuk aipatzen zenuena, Elena, artikulu bereko 4. puntuak dakar.

*"4. Estas libertades tienen su límite en el respeto a los derechos
reconocidos en este Título, en los preceptos de las Leyes que lo desarrollan
y, especialmente, en el derecho al honor, a la intimidad, a la propia imagen
y a la protección de la juventud y de la infancia."*
Orduan, I. sekzioko 20. artikuluak informazioa ez jasotzeko askatasuna
inplizituki ekartzearena zer da, interpretazio bat? Oker egindakoa? Beste
kasu batzuetan aplikatu daitekeena?
j.