[eibar] spam politikoa

Or, Ots 6, 15:27:57, CET 2009

Ba ez diot zentzua ikusten azalpenari.

"  18.1. Se garantiza el derecho al honor, a la intimidad personal y
familiar y a la propia imagen.
(...)
4. La ley limitará el uso de la informática para garantizar el honor y la
intimidad personal y familiar de los ciudadanos y el pleno ejercicio de sus
derechos."

Nik hor ikusten dudana da publikoki besteetaz esan dezakeguna. Baina
postontzian mezu pribatu bat jasotzeak intimitatea eta ohorea urratu dezake?

Beraz, spam-a ez jasotzeko eskubidea baino, eurek nire datuak ez erabiltzeko
eskubideaz ari gara?
j.

PD: Barkatu brasa sartzeagaitik.