[eibar] Ayuntako kultura politika iraultzailea

ander ander a bildua eibar.org
Or, Ots 6, 18:56:15, CET 2009

Ze gertatzen jako Eibarko Ayuntako Kultura sailari?????

Azken aldian zur and lur geratu naiz. Pasa dan urtarrilak 31 dantza
garaikideko spektakulo bat Coliseuan ( bai, ondo irakorri dozu, Co li se
o an!) eta hurrengo egunetan aurtengo karnabaletako kartela ikusi neban
denda guztietako eskaparateetan.

Por fin, zeozer orijinala(edo) behintzat betikotasunetik urtetzen dan
zeozer eta segundu batzuz pentsatu arazi eitten detzuna...(Markosen
burutik urtetzen diran kreziñuak beti dira onak edo hobiak). Kartelari
buruz ari naiz, dantzan asuntua ezin izan neban ikusi, zelan juan zan???

Ze gertatzen da Eibarren? mediokridade kutretik urtetzen ahalegintzen
ari al gara?? redneck pueblerino arlote izateari utzi nahi al detzau???
Heldu al da ordua????

Ala espejismo hutsa da? sin más, ayuntako kultura batzordekuak gripiakin
zebizela eta burua kargauta eta "kolau" ein jakuela???

Ia herri hau esnatzen daon eta ni ondiokan tornilluak eitten....

Ander Arroitajauregi