[eibar] spam politikoa

Elena Laka elaka a bildua abokatuak.info
Lar, Ots 7, 10:26:49, CET 2009

Esan nahi nuena zen, nire ustez, eskubide kontituzionala ohore eta intimitate pertsonala eta familiarra babestea dela.
Mezurik ez jasotzeko eskubidea hortik eratorri daiteken eskubide bat da, Konstituzioaren babesa jasotzen duena norberaren intimitatea urratzen duen neurrian, baina berez mesuak ez jasotzeko eskubidea ez dela eskubide konstituzionala.

Elena
  ----- Original Message -----
  From: Josu Mendicute
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Friday, February 06, 2009 3:27 PM
  Subject: Re: [eibar] spam politikoa

  Ba ez diot zentzua ikusten azalpenari.

  "
  18.1. Se garantiza el derecho al honor, a la intimidad personal y familiar y a la propia imagen.
  (...)
  4. La ley limitará el uso de la informática para garantizar el honor y la intimidad personal y familiar de los ciudadanos y el pleno ejercicio de sus derechos."

  Nik hor ikusten dudana da publikoki besteetaz esan dezakeguna. Baina postontzian mezu pribatu bat jasotzeak intimitatea eta ohorea urratu dezake?

  Beraz, spam-a ez jasotzeko eskubidea baino, eurek nire datuak ez erabiltzeko eskubideaz ari gara?
  j.

  PD: Barkatu brasa sartzeagaitik.