[eibar] Cronicas de sociedad: Beņat jaio da

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Al, Ots 9, 15:08:09, CET 2009

On Mon, Feb 9, 2009 at 12:43 PM, Imanol Trebiņo
<trebi.arte a bildua euskalnet.net> wrote:
>   Beņatek esan ahal izango dau: "ni jaixo nintzanian eibartar
> mundukonkistatzaileen zorion agur pila jaso genduan amak eta bixok. Eta gero
> Imanol batek aittari be emon zetsazan zorixonak".

Ez dot uste ezer espezialik kontatzera noianik: Maite ama bakarra da.
Esperma bankua eta osasun publikoa tarteko izan dira, baina umia
ekarri, gaiņerako ume geixenak (geixenak, ze danak ez dake suerte
hori) ekartzen diran moduan ekarri dau Maitek ume hori: maittasun
haundixakin.

Zorionak Maite. Eta Imanol honetan bakarrik ez lagatziarren, ;-), hor
ibiliko dan donante horri be zorionak, astelehena ondo juan dakixola,
edonun daola, harek gure barri eta guk haren barri ez dakigula be.

Luistxo