[eibar] Ayuntako kultura politika iraultzailea

Martxel Astarloa martxelino a bildua hotmail.com
As, Ots 10, 10:00:06, CET 2009

Markosek kamisetan atara dau bere pailondromorik onenetakua:
esanik erruz egi bat ta bi gezurrekin ase
Bai, bai. Atzekoz aurrera bardin irakurtzen da.

Dani> Date: Mon, 9 Feb 2009 23:09:34 +0100> From: txikillana a bildua eibar.org> To: eibartarrak a bildua postaria.com> Subject: Re: [eibar] Ayuntako kultura politika iraultzailea> > Anderrek:> zesá, Astokareta Eibarre> Ez dira palindromuak baña afiziño haundixa daka holako gauzekin Markosek...> > Oierrek:> Nik berak egindako kamisetia dakat, eta asko gustatzen jata: Jangoikuan > Begixa agertzen da, eta azpixan "Nik eztiot otoitzekin" esaldixa> (alderantziz irakorri leikiana). Mensaje ta guzti.> O.> > _______________________________________________> Harpidetza eteteko, bidali mezua hona: Eibartarrak-request a bildua postaria.com> izenburuan jarriz 'unsubscribe' (horixe bakarrik, komatxo barik)> > Ondoren konfirmazio mezua jasoko duzu harpidetza-etetea berresteko.
Llévate Messenger en tu móvil allá donde vayas ¿A qué esperas?
http://serviciosmoviles.es.msn.com/