[eibar] 80 pertsona sartzeko elkarterik?

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ast, Ots 12, 14:18:18, CET 2009

Ezagutzen ditudan haundienak Batzokiaren eraikinean dauden biak dira.
Han Urkizu-gain eta Jaiki ezagutzen ditut.

Oker ez banago Urkizu Gain da handiagoa, baina ez dakit 80-ra iritsiko
dan. Leirek esango du zehatzago baina uste dut bere aita zenaren
soziedadea (Jaiki?) haundia den arren ez dela tamaina horretara
iritsiko.

Gari