[eibar] 80 pertsona sartzeko elkarterik?

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ast, Ots 12, 14:43:43, CET 2009

Gari Araolaza(e)k dio:
> Ezagutzen ditudan haundienak Batzokiaren eraikinean dauden biak dira.
> Han Urkizu-gain eta Jaiki ezagutzen ditut.
>
> Oker ez banago Urkizu Gain da handiagoa, baina ez dakit 80-ra iritsiko
> dan. Leirek esango du zehatzago baina uste dut bere aita zenaren
> soziedadea (Jaiki?) haundia den arren ez dela tamaina horretara
> iritsiko.

Nere aitta Urkizu Gainekoa da eta behin baino gehiagotan egonda nago
baina zehazki ezin esan zenbat jente kabitzen dan... baina esango neuke
80 lagun kabitzen dirala han.

Mikel