[eibar] 80 pertsona sartzeko elkarterik?

Ast, Ots 12, 21:40:55, CET 2009

Urkizu Gain eta Erdi Bana biak Batzokiaren gaineko azken pisuan daude.
Gureakeko langileei bi soziedadietan banatuta ematen detsagu bazkaltzen
urtian behin Auzokoak elkartekuok.
j.

2009/2/12 leire narbaiza arizmendi <txargain a bildua gmail.com>

> Urkizu Gain haundixagua da, baiņa uste dot Jaikin be sartzen dirala 80
> persona. Gehixago be bai.
> leire
>
> 2009/2/12 Mikel Larreategi <larreategi a bildua eibar.org>
>
> Gari Araolaza(e)k dio:

>>> soziedadea (Jaiki?) haundia den arren ez dela tamaina horretara