[eibar] Errebaleko proiektuak Hiri Antolakuntzako Plan Nagusia betetzen du ala ez?

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Or, Ots 13, 08:58:54, CET 2009

Mikel Larreategi(e)k dio:
> [...]
> Pedro Ruano Value Investmentekoak esandakoaren ostean EB eta Aralarrek
> baietz diote:
>
> http://www.diariovasco.com/20090213/bajo-deba/aralar-concluye-proyecto-errebal-20090213.html
>

> Gobernu Taldeak ezetz dio:
>
> http://www.diariovasco.com/20090211/bajo-deba/irregularidades-20090211.html
>
> Eta Value Investmentek zera dio proiektu berria egin beharra
> justifikatzeko aldaketak (5 bere hitzetan) azaltzerakoan:
>
> "Y en última instancia, «se trata de asegurar que todos esos cambios se
> adaptan a las especificaciones del Plan General de Eibar»"

Joer, ederra kakanastea montatu dudana baiezko eta ezezkoekin...

- Alkateak, PSEk, EAJk, EAk eta PPk baietz.
- EB eta Aralarrek ezetz.
- Valuek ere ezetz?

> Beno, guztiek euren bertsioa ematen dute eta guztiak kontrajarriak dira.
> EB eta Aralarrek azaldu dute zergatik ez duten Plana betetzen, inor ez
> dut entzun edo irakurri argumentu horiek atzera botatzen. Orduan, egia
> dira ala gezurra dira?
>
> EB eta Aralarrek dioten moduan 19-2ko emaitza dago bozketa guztietan.
> Zein behar dute EAJ, EA eta PPk PSEri jokoa egiten? Kontatzea ahaztu
> zait ala PSEk 11 zinegotzi ditu? Eta ondorioz EAJ + EA + PP < PSE...

Hemen beste datu bat ere badago, EAJ + EA + PP < PSE, baina
EAJ + EA + PP + EB + Aralar < PSE ere bai !

Miekl