[eibar] errebaleko azken notiziak

Mikel Lizarralde mikellizarralde a bildua gmail.com
Or, Ots 13, 11:08:54, CET 2009

Ea ba, besteak beste

- Udalak 4 milioi eurotan saldu zuen terrenoa. Egun berean, banku batek 40
milioitan tasatu zuen terreno horixe (eta 24 milioiko hipoteka eskatu zuen
promotorak)

- Udalak gauza bat esan zuen egingo zuela (parke eder bat) eta beste bat
egingo dute (mamotreto)

- Promotorako arduraduna (Ruano jauna) atera da esanaz beraien proiektua
moldatu beharrean dabiltzala Eibarko Plan General de Ordenación Urbanara
egokitzeko. Beraz, udalak, promotora honi eman zionean, jakin behar zuen
proiektuak ez zuela Planak dioena betetzen.

- Promotoraren eta arkitektuen artean tirabiraka dabiltza (ordaindu ez
dietelako) eta orain beste arkitektu bat batzuekin hasi behar dira lanean.

- Duela urte ta pikotik diote "las obras comenzarán el mes que viene"; orain
berriz udan hasiko dituztela

- Komunikabideetan, udalak bere burua biktimatzat jotzen du, baina...

Mikel