[eibar] errebaleko azken notiziak

Andoni Azkarate superandoni a bildua gmail.com
Or, Ots 13, 11:16:39, CET 2009

Eskerrikasko Mikel, azalpenengaitxik. Ni be pixkat ezjaki˝a naiz gai
konpleju honetan, baina argi ta garbi dakat eraikin zatar hori Eibar
erdixan kalte bat dala, behintzat oin merkatu plaza ez dauela ikusi
leiken esparru zabala parke bat bihurtuta izango zanakin konparauta.

Beraz, oin ze aurreikusten dozue gertauko dala? Atzera joko dabela
Errebal Center-ak? Ala aurrera jarraitxuko dabela aldaketa batzukin?
2003an agindu zana eitxeko aukerarik ba ote dau?