[eibar] Eta fotografixak sartu gura badittut blogian?

Or, Ots 13, 16:25:55, CET 2009

Ez, ima
lehen baiño errezagua da.
Nun dakazu erretratua, flickr-en edo zure ordenadorian?
Flickr-tik oso erreza da.
1-aukeratu erretratua, klikatu "todo los tamaños"-en.
2-Aukeratu tamañua, eta beheian agertuko jatzu: Copiar y pegar esta HTML en
tu página Web: eta letra mordua.
3-Letra hórrek kopixau.
4-bloga editatzen dozunian HTML kaja txiki bat dago. Klikatu
5-Dana raro geratuko jatzu. azpixan pegau lehen kopixautakua.
6-atzera be klikatu HTMLn
eta txantxan! erretratua!
Ze, aittu dozu ezer?
beste mezu baten ordenadorekua. Errealek erreztzat jartzen dau, baiña
pazientzixia bihar da
leire, maistra