[eibar] errebaleko azken notiziak

Iga, Ots 15, 00:58:48, CET 2009

Eta arkitektoek diote ezin dutela proiektu hori aurrera eraman, ordaindu ez
dutelako. Euren jabetza denez, ezin dute ezta proiektu hori erabili berria
egiteko.

Eta gauzak horrela, lehiaketa publikoa egin beharko litzateke berriro.

Azkenean kaltetuak betikoak. Herriko merkatariak, merkatuko erosleak...
herritarrak, orokorrean. Txapuzak egitearen ondorioak.
j.