[eibar] galdera bi Serafiņi

Ost, Ots 18, 14:51:31, CET 2009

Ez naiz Serafin baiņa lehenego galderiari erantsun neikixo. Ez da
kontrastatzia, esan ten jako personia exageraua danian, haren esanarui
"beruana kendu bihar jakola"; hau da, La Razonek badiņo Zapareon kontrako
manifestaziņuan millioi bat persona eguala, beruana kendu bihar jako, seguru
jente asko jaun zala, baiņa ez hainbeste.
Uste dot metalgintzatik datorrela. Metalak, normalian beruakin "hazi" egiten
dira, baiņa hozterakuan bere onera itzuli. Horretara, berotan ezin da neurri
doirik egin. Baiņa Oier, hau guztiau uste dot "Hiztegi etnografikuan"
badaguala.
Eta kromuak pegau NUN? Koleziņorik egitten zan, ala?
leire