[eibar] Odolostiak / Amatiņo

Imanol Trebiņo trebi.arte a bildua euskalnet.net
Al, Ots 23, 22:44:07, CET 2009

    "Odolostiak" artikulua Amatiņon blogian irakurri najuan lehenengo bidarrez, eta, nire ustez, zati handi batian arrazoi daka hor kontatzen dan horretan. Oin, etxian "Eta kitto" aldizkaria jasotzian artikulu bera ikusi juat, baina artikulu bera izanda, diferentia. Blogian Amatiņo irrifartsu agertzen da, siiiiinpatiko bera, baina "Eta kitton" lagun bako arpegiaz agertzen da, ozpinduta.

    Hi Amatiņo, adiskide hori, nik baino hobeto jakik hik irudixak zelako inportantzia dakan, esaiek segituan "eta kitto"koei erretratu hori kentzeko -hori ez dok nire Aranberri- eta bialdu egiek beste bat, hoberik ez bajak blogekua gitxienez.

    Hurrenguan aldizkarixan alaitsu ikusi gura haut. Ondo segi.

    Imanoltxu.