[eibar] Elgetako txoko hori

Imanol Trebiņo trebi.arte a bildua euskalnet.net
Ost, Ots 25, 23:30:29, CET 2009

    Inoiz eruan nabe baina nik ez dakit juten, izena be ez dakit, gehixenok ezagutuko dozuelakuan. Uste dot inoiz aittatu egin dogula.

    Badago Elgeta aldian toki bat gerra garaiko kobazulo moduko bat dakana eta aldamenian-edo putzu bat. Jakin gura dot:

    - tokian izena

    - nola jun neike

    - Elgeta aldian ze toki dago gerra garaiko aztarna nabarmenik dakana? erraz ikustekua diņot, tonto batek be ikusteko. Intxorta mendietako tontorrak ezaunak izan leikez, baina ikusi-ikusi, nire ustez ez da ezer ikusten.

    - Inguruan beste halako tokirik? Akondiaz gain.

    Trebi