[eibar] Elgetako txoko hori

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Ots 26, 05:26:03, CET 2009

2009/2/25 Imanol Trebiņo <trebi.arte a bildua euskalnet.net>:
>     Inoiz eruan nabe baina nik ez dakit juten, izena be ez dakit, gehixenok
> ezagutuko dozuelakuan. Uste dot inoiz aittatu egin dogula.
>
>     Badago Elgeta aldian toki bat gerra garaiko kobazulo moduko bat dakana
> eta aldamenian-edo putzu bat.

nik goguan dakat umetan bisitau izana beste zulo-iturri bat, ur
sulfurosuak edo dakazenak... edo asmatu ein ete dot? horren Elgetako
posiziņua be jakin nahi neuke

oin, hori bai, gure Villarribako korresponsalak ez dakitt denbora
askorik izango daben erantzuteko, zapatuan ezkontzen da-ta. Dana
Interneten dokumentauta dago.

http://goiena.net/blogak/fakafaka/mireia-eta-ibanen-bodia
http://www.flickr.com/photos/fakafaka/3292972067/
http://www.flickr.com/photos/fakafaka/3274565069/