[eibar] Elgetako txoko hori

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ast, Ots 26, 07:58:45, CET 2009

Putzuaren pistarekin neri Asentziokoa datorkit burura, eta logikoa
dirudi Intxortako frentea kontuan izanik

    Inoiz eruan nabe baina nik ez dakit juten, izena be ez dakit,
gehixenok ezagutuko dozuelakuan. Uste dot inoiz aittatu egin dogula.

    Badago Elgeta aldian toki bat gerra garaiko kobazulo moduko bat
dakana eta aldamenian-edo putzu bat. Jakin gura dot:

    - tokian izena

    - nola jun neike

    - Elgeta aldian ze toki dago gerra garaiko aztarna nabarmenik
dakana? erraz ikustekua diñot, tonto batek be ikusteko. Intxorta
mendietako tontorrak ezaunak izan leikez, baina ikusi-ikusi, nire ustez
ez da ezer ikusten.

    - Inguruan beste halako tokirik? Akondiaz gain.

    Trebi

__________ Información de NOD32, revisión 3889 (20090225) __________

http://www.nod32.com