[eibar] Gerra "zibilak" = Gerra "karlistak"

Imanol Trebiņo trebi.arte a bildua euskalnet.net
Ast, Ots 26, 10:57:49, CET 2009

Enekok:

    Datu zehatzagorik,  bibliografia edo?

    -- Ba une honetan ez, baina ikerlari-irakasle? hori ikusten dotenian,
eta interesa duanez, eskatuko jetsat.

    it

Dena den, baliteke gaur egun "guerra civil espaņola" bezala ezagutzen
dena, hau da 1936-39koa, denborarekin "alzamiento militar de  1936",
"golpe militar de 1936" edo horrelako batekin izendatu daitekeela.
Izan ere, jende askok horrela egiten du ;-)

eneko