[eibar] Fwd: errebal indezenter gaurko garan

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ast, Urr 1, 09:41:24, CEST 2009

Ramonek:

“Krisisaren” eraginak...

Harrigarria ere, Enekok idatzitako linketan hasaltzen diren gure
alkatearen itzak:
 “No sale un centro comercial”

Josuk:

jaja

Leirek:

Kalian ezagun batekin tope egin, eta Indecenterren gaiñain egon gara
berbetan. esan desta, berari kontau detsela, oin Errebaleko lurra
banku aeman batena dala eta erosittako preziuan doblia jarri detsala
orubiari...
Hau guztiau, antza, itxura danez,dirudienez, emoten dau, ei,omen
guztiekin.
Gaur kalian entzundakua, erosittako preziuan zuendako!
leire. autubatzaillia

2009/9/29, Eneko Astigarraga <eastigarraga a bildua codesyntax.com>:

> Gaurkoa irakurrita bolo-boloan zebilen jendeak zer edo zer bazekiela
> dirudi ...

http://www.diariovasco.com/20090929/bajo-deba/propone-crear-parque-trasl
adar-20090929.html

http://www.elcorreodigital.com/vizcaya/20090929/guipuzcoa/plantea-situar
-errebal-mercado-20090929.html

> eta badirudi beste txapuza bat datorrela
>
> Eneko

Mugimendu

http://www.elpais.com/articulo/semana/Jardineria/guerrilla/elpeputeccib/

__________ Informacin de NOD32, revisin 4471 (20090930) __________