[eibar] Anti-gona

Or, Urr 2, 15:34:38, CEST 2009

Berandu nabil hau eskatzeko, baiņa gaur gabian Arrasatera noia...
Maritxu Kajoi eskusa ona da parranda bota eta Villarribako Ibanekin
trago bat hartzeko.

Goienako lagunek esan deste borsalinoa, txalekoa eta pajarita eraman
bihar dittudala... baiņa ez. Juan zan urteko trajia, alkandora pijua
eta ildo bereko korbata. Borsalinorik ez. Oh, zuen gomendixuak onak
izango ziran egun honetarako...

Datorren urtian iraila erdialdian atera zeinkie! Jarraittuko zaittuet,
of course, Sustatun eta Eibar.org-en.
j.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko urrren 02a 15:28):