[eibar] Anti-gona

Andoni Azkarate superandoni a bildua gmail.com
Or, Urr 2, 22:32:50, CEST 2009

Ni ointxe bertan noia Arrasateruntz, elegante elegante. Modei kasorik
bez, nik beti pajaritia eruaten dot, apurtxo bat desberdintzeko
bestietatik (eta igual korbatia jartzen ez dakitxelako jeje).

Blogera harpidetuta, ez naiz modan jarraitzailia baina azkenian gariko
modan arabera amaitzen dau jente danak janzten. Hamendik gutxira
pasareletan ikusten zaitxuet ;-)