[eibar] Anti-gona

Andoni Azkarate superandoni a bildua gmail.com
Ost, Urr 7, 12:50:40, CEST 2009

Pajaritia urtero eruan doten prendia da, lelengo urtian ezik, uste
dot, nik modei kasurik bez orokorrian, gero beste gauza bat da
dendetan dauena moden araberakua izatia, baina bestela enai asko
informatzen.

Esan dan moduan, Maritxutan, nik uste nesken jantzixetan dau bariedade
askoz haundixaua. Gure kasuan pajarita/korbata eta txaleko/txaketa eta
alkandoran kolorian dau bariedadia.