[eibar] Alakrana

Ost, Urr 7, 13:21:12, CEST 2009

Onena ejerzituak desagertzea, zer esanik ez.
Arrantzale euskaldunak gehienetan "piratak" Somalian, Canariasen,
Senegalen, Arcachonen, ...  zer esanik ez

Baina, aipatzen den Irak-en badago ejerzito espainola, eta Afganistan,
Haiti,  Angola, Chechenia, Kosovo, Albania, Macedonia,
Bosnia-Herzegovina, Mozambique, Etiopía, Congo,  Honduras,
Perú-Ecuador, Nicaragua, Haití, Guatemala,  El Salvador (Viva
Honduras!!), Indonesia, Kurdistan-en, ... :

http://www.ejercito.mde.es/mexterior/index_mexterior.htm

Horretaz gain, "la Armada tiene hoy 29 buques en la mar y 2.279
personas navegando o desplegadas fuera de sus bases"
http://www.armada.mde.es/

eta hor bertan:
"Los piratas de la zona de Somalia constituyen una seria amenaza para
la distribución de ayuda humanitaria llevada a ese país por los barcos
del Programa Mundial de Alimentos."

http://www.armada.mde.es/ArmadaPortal/page/Portal/ArmadaEspannola/conocenos_actividades/pirateria

Ejercito del Airekoek ere, Bardeak inguruak izorratzen denbora pasatan
aparte,  hortik zehar badabiltza: Afganistán, Kirguistán, Yibuti, ...

eta egongo dira gehiago

Zer dio Chaconek, danak etxera ?

Eneko