[eibar] Anti-gona

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ost, Urr 7, 13:23:56, CEST 2009

Gogoratzen bere aurreneko miraria?

            Ramon

Milla esker.
Maritxu Kajoi nik oin 20 urte ezagutu neban eta oso diferentia zan.
Elenaren gomendixuan jarraittu, neriak ez dira eta oso ortodoxuak-eta
leire
2009/10/2, Andoni Azkarate <superandoni a bildua gmail.com>:
Ni ointxe bertan noia Arrasateruntz, elegante elegante. Modei kasorik
bez, nik beti pajaritia eruaten dot, apurtxo bat desberdintzeko
bestietatik (eta igual korbatia jartzen ez dakitxelako jeje).

Blogera harpidetuta, ez naiz modan jarraitzailia baina azkenian gariko
modan arabera amaitzen dau jente danak janzten. Hamendik gutxira
pasareletan ikusten zaitxuet ;-)

2009/10/2 Josu Mendicute <josumendicute a bildua gmail.com>:

> [...]
> Maritxu Kajoi eskusa ona da parranda bota eta Villarribako Ibanekin
> trago bat hartzeko.
>
> Goienako lagunek esan deste borsalinoa, txalekoa eta pajarita eraman
> bihar dittudala... baiņa ez. Juan zan urteko trajia, alkandora pijua
> eta ildo bereko korbata. Borsalinorik ez. Oh, zuen gomendixuak onak
> izango ziran egun honetarako...
>
> Datorren urtian iraila erdialdian atera zeinkie! Jarraittuko zaittuet,
> of course, Sustatun eta Eibar.org-en.
> j.
>

> leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
Bonboiak eta