[eibar] ospakizuna

As, Urr 13, 13:49:32, CEST 2009

Nik urriko agenda soziala nahiko beteta dakat. Azaroan errezago animatuko
naiz afarixa egiteko. Eta animatu ezkero, soziedadia jartzeko arazorik ez.
Baina hori bai, ez eskatu ez wifirik ez koberturarik. Asier Arregi gustora
egoteko modukua da neuria.
j.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko urrren 13a 13:35):