[eibar] ospakizuna

oier gorosabel larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Ast, Urr 15, 00:06:42, CEST 2009

Zihero ahaztuta nekan asunto nahu; apuntau dittudaz nere egunak.

Barixakutan egitten dogun bittartian, nik ezingo naiz sukaldari izan
(eta beraz soziedaderik ipiņi). 21.00etan amaitzen dot biharra-ta...

Domeka eguardittan geratuko bagiņa, beste oillar batek egingo leskigu
kantua (neri behintzat hobeto etorriko lejatake).

O.

Josuk:

Nik urriko agenda soziala nahiko beteta dakat. Azaroan errezago animatuko
naiz afarixa egiteko. Eta animatu ezkero, soziedadia jartzeko arazorik ez.
Baina hori bai, ez eskatu ez wifirik ez koberturarik. Asier Arregi gustora
egoteko modukua da neuria.
j.