[eibar] Errebal, datu gehiago

Ast, Urr 15, 09:15:14, CEST 2009

> Nik:
> Neu ere, eta gainera "in crescendo"

In crescendo, bai. Gaur irakurri dut Toyos alkateak esan omen duela,
Errebaleko lurraren salerosketa Cristiano Ronaldo fitxatzea modukoa
dela!  :-0

"las empresas de Florentino tendrán un alto riesgo de solvencia, pero
así y todo pudo fichar a Cristiano Ronaldo por 92 millones de euros,
como Value se hizo con una hipoteca de 27 millones de euros".

eta promotoraren fidagarritasuna edo kaudimen-ziurtagiriaren
faltsutasunaren errua BBVA-rena dela, eta ez udaletxearena:

"Toyos dice que un informe del BBVA otorgaba solvencia a la empresa
que compró el solar de Errebal"

http://www.diariovasco.com/20091015/bajo-deba/toyos-dice-informe-bbva-20091015.html

egia esan hau ez da egoten ondoegi zehaztuta administrazioaren
lehiaketetan, naiz eta Sektore Publikoaren legeak erregulatua izan
(30/2007 legea,  64. artikulua).
Baina normalean sozietateen kasuan enpresaren balantzeak eta azken
urteetako (3 normalean) negozio zifrak, irabazi eta galerak (Balance y
cuentas de resultados), eskatzen eta aurkezten dira.
Hau izaten da, normalean, kriterio nagusia, beraz e-informaren
txostenetan edo erregistro merkantiletan kontsultatu daitekeena.
Bestalde aseguruak ere eskatzen dira.
Nire uste apalean, banketxe edo  aurrezki kutxen zertifikatu horiek ez
dute balio askorako, nahiko errez lortzen dira eta.

eneko