[eibar] Errebal, datu gehiago

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ast, Urr 15, 09:37:52, CEST 2009

2009/10/15 Eneko Astigarraga <eastigarraga a bildua codesyntax.com>:
> In crescendo, bai. Gaur irakurri dut Toyos alkateak esan omen duela,
> Errebaleko lurraren salerosketa Cristiano Ronaldo fitxatzea modukoa
> dela!  :-0

Ba, azkenean egia izango da, gauza berdina direla eta konparagarriak direla.

Aurrekoan norbaiti entzun nion futbol profesionaleko taldeen zorraren
inguruan. Googlen azkar bilatuta:

La deuda de los clubes de fútbol con la Agencia Tributaria ascendía a
más de 600 millones de euros en el mes de mayo
http://www.europapress.es/deportes/noticia-deuda-clubes-futbol-agencia-tributaria-ascendia-mas-600-millones-euros-mes-mayo-20080807184555.html

(pasa den urteko albistea da, baina asko aldatuko zen ordutik hona?)

Gari