[eibar] Errebal, datu gehiago

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ast, Urr 15, 10:36:19, CEST 2009

enekok
egia esan hau ez da egoten ondoegi zehaztuta administrazioaren
lehiaketetan, naiz eta Sektore Publikoaren legeak erregulatua izan
(30/2007 legea,  64. artikulua).
Baina normalean sozietateen kasuan enpresaren balantzeak eta azken
urteetako (3 normalean) negozio zifrak, irabazi eta galerak (Balance y
cuentas de resultados), eskatzen eta aurkezten dira.
Hau izaten da, normalean, kriterio nagusia, beraz e-informaren
txostenetan edo erregistro merkantiletan kontsultatu daitekeena.
Bestalde aseguruak ere eskatzen dira.
Nire uste apalean, banketxe edo  aurrezki kutxen zertifikatu horiek ez
dute balio askorako, nahiko errez lortzen dira eta.

Nik:
Lehenik bat nator ze informe klase eskatzen diren normalean.
Bigarren, ikusi eta aztertu egin behar litzateke BBVA banketxeak
bidalitako agiria, eta kontrastatu hik aipatutako txosten tipokoa den a
la ez,
Nola hahi ere nahiko arrigarria da 2007 garren urtean presentatuta duela
bere asken balantzea SPV Boulevarrek Erregistro Merkantilean (ekainean),
geroztik deus. Obrak 2007 urte amaieran/2008 hasieran hasi behar ziren
2010 amaiturik egoteko. Egoera honetan "jarraipen aktibo" bat eginez
gero:

o        2008 ekainean ez dira kontuak agertzen Erregistroan
o        2008 arazoak Proiektoa egin zuten arkitektoekin, ez die
ordaintzen, proiekto guztiaren 1% balioak, gainera hain proiektu ona
izanik udal agintarien esanetan areago, ez du justifikatzen arazoetan
sartzea proiektoa aurrera ateratzeko asmoa tinkoa balego behintzat.
Ohituak daude, eta ez dut esan nahi hemen gertatu denik, 5%-10%
eskupekotan gastatzen, beraz honek argi hasalduko luke euren barneko
intenzioa.
o        2008 informe finantziero arruntak, entrepesak eskatzen dituzten
horietarikoak, adibidez einforma, axer, etabar lekuetakoak, oso datu
kezkagarria argitaratzen du. Sektoreko entrepresekin konparatuz 25%
altuagoa (2007 10%) eta 93% neurri absolutoan (2007 78%) ordaidu ezezko
arriskua baloratzeko adibide gisa.
o        Alata guztiz itxaron egin dogu, beste urte bete bat, gauzak ia
guztiz oker eta metatu arte nonbait.

Kudeatzeko datoak behar dira, datoak ateratzen kudeatzaileak jakin behar
du (entrepresatan), eta inportanteena datuen arabera ekin eta egin behar
du.

Azkenik nik honelako eztabaidak lur sorua geureganatutakoan egingo
nituzke, ze orduan beste datu garrantzitsuak ere izango ditugu eta
patxada gehiago ere. Notizi horren irrikitan nago.

Ramon