[eibar] Errebalerako irtenbide naturalistikoa

ander a bildua eibar.org ander a bildua eibar.org
Lar, Urr 17, 15:50:37, CEST 2009

Putrieri bazkalostian aldapa behera bat ondo etortzen jakue aireratzeko, bertan zuoluegixa...
Akaso udaletxeko tellatuan...
--
Ander Arroitajauregi Aranburu
http://vihueladearco.blogspot.com/