[eibar] PPk bere 3 euskal diputatuak zigortuko ditu

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
Lar, Urr 17, 19:22:08, CEST 2009

Ez dut uste eztabaidarik piztuko denik.

Euskadiko PPk jarrera bat du kasu honetan, Espainiako PPrekin bat ez
datorrena, baina aaaaskoz gehiago da batzen dituena, banatzen dituen
xehetasun hau baino.

Hortaz, bozketa-orduan, PPVasco-ko hiru diputatuek alde egin dute,
nolabaiteko koherentzia erakutsiz, eta talde parlamentarioak bere barne
araudian zehaztutako zigorra ezarriko die, isun txiki bat seguru asko,
baina ni ia ziur nago, alde biek aurrez hitz egina dutela eta halaxe
egitea nolabait adostua.

Ez da kasu bakarra. Espainiako Kongresuko adibideekin segituz, abortu
kasuetan, PSOEkoren batek bere taldearen kontsigna ez zuen segitzen (A
Coruñako alkate Paco Vazquez, orain Vaticanoko enbaxadore dagoenak),
eta uste dut berdin egin zuela, baina beste aldera, PPko Malagako
alkate Celia Villalobosek.

Menudencias.

X.