[eibar] Eta orain zezen plaza !

Iga, Urr 18, 16:11:15, CEST 2009

Eta hau egiteko badago dirua. Krisiaren aitzakian inbertsio asko eta asko
murrizten ari dira instituzioak, eta egoera horretan ez dut ulertzen zein
lojikarekin inbertitzen den beste gauza batzuetan. Ulergaitza egiten zait.
Inork azalduko dit?
j.

Mikel Larreategi<larreategi a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2009eko
urrren 18a 13:09):